Scopul general al funcției:
Coordonarea activităţile de admitere a beneficiarilor în Serviciu, supervizarea, monitorizarea şi evaluearea activităților asistenţilor personali.
Cerințele de bază ale funcției:
- Cunoștințe în domeniul serviciilor de asistență socială bazate pe comunitate, planificare centrată pe persoană, autodeterminare și integritate, incluziune comunitară;
- Abilități în planificare, organizare și monitorizare;
- Cunoașterea bună, la nivel de comunicare și scriere, a limbilor română și rusă
- Abilități de utilizare a calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel și Power Point și managementul datelor.
Experiență:
- Experineță în activități de management.
- Minim 2 ani de experiență în domeniul dezvoltării serviciilor sociale, în particular a serviciilor de asistență socială comunitară și experiență în lucru cu persoane cu dizabilități.
Nivelul studiilor: medii de specialitate, superioare
Salariul de funcție se stabilește în condițiile Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
Tipul contractului de muncă: Permanent
Program de muncă:
Luni-vineri, 0800-1700, pauza de masă 1200-1300
Doritorii de a aplica la funcția vacantă pot expedia CV-urile la adresa electronică: radion.gorea@anas.md, info@anas.md , miroslav.dohotaru@anas.md sau se pot prezenta în persoană la sediul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă (mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 1, etajul 1, biroul 100, Serviciul managementul instituțional) de luni până vineri, între orele 0800-1700, pauza de masă 1200-1300
Date de contact: 022/822071 Direcția resurse umane și suport juridic
Termenul limită de depunere a dosarelor 31.07.2024