Angajare Inspector superior în cadrul Direcției resurse umane și suport juridic

131

Scopul general al funcției:

Efectuarea lucrărilor de secretariat, gestionarea și monitorizarea circulației documentelor în cadrul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă cât și a centrelor din gestiune.

Cerințele de bază ale funcției:

– Cunoștințe în domeniul ținerii lucrărilor de secretariat;

– Abilități de utilizare a calculatorului;

– Experiența profesională anterioară în domeniu;

– Punctualitate, inițiativă, bun simț, responsabilitate, seriozitate, caracter pozitiv;

Nivelul studiilor: medii de specialitate

Salariul de funcție se stabilește în condițiile Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar . Salariul brut 6800 lei + 10 % spor performanță.

Tipul contractului de muncă: nedeterminată

Doritorii de a aplica pot expedia CV-urile la adresa electronică: alina.bat@agssi.md sau se pot prezenta în persoană la sediul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă  (mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri, 1, etajul 1, biroul 105, Direcția resurse umane și suport juridic) de luni până vineri, între orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00

Date de contact: 022/822071, mob. 079441083, Direcția resurse umane și suport juridic