până la data de 18 iunie 2024, ora. 17.00.
Perioadă nedeterminată
Perioadă nedeterminată
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- formularul de participare (Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, anexa nr. 1);
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau de specializare;
- documente ce atestă experiența profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative);
- cazierul judiciar;
- documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar.
Notă:
- copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
- cazierul judiciar și documentele ce atestă experiența profesională sau, după caz, prestarea voluntariatului pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire.
Cerinţe generale faţă de candidaţii la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite, în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică pentru care aplică;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privat de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie;
- nu are interdicția de a ocupa funcţia publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Studii: superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în administrație publică, managementul resurelor umane, drept, alte domenii conexe.
Experiența profesională: 2 ani de experiență profesională în domeniu, preferabil în serviciul public.
Abilități: de organizare, elaborare a documentelor, analiză şi sinteză, planificare, comunicare.
Atitudini necesare: profesionalism, responsabilitate, corectitudine, respect, imparţialitate, disciplină, tendinţă de perfecţionare profesională continuă.
Cunoştinţe generale necesare:
Cunoaşterea limbii de stat și a unei limbi de circulație internațională la nivelul B1;
Capacități de operare la calculator: Word, Excel, PowerPoint, Internet;
Termenul limită de depunere a dosarelor pentru participare la concurs – 18 iunie 2024, ora 17:00.
Dosarele se pot depune:
- personal, la sediul Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă, MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, etajul 1, biroul 100, telefon de contact 022/822071.
- prin e-mail, la adresa electronică: oxana.motreac@anas.md
- prin Poșta Moldovei, la adresa: MD 2009, mun. Chișinău, str. Vasile Alecsandri 1, Agenția pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă.
În cazul depunerii dosarului de concurs prin poștă sau e-mail, la data desfășurării probei scrise a concursului, candidatul va prezenta documentele originale pentru a verifica veridicitatea acestora, în caz contrar dosarul de concurs se respinge.
SCOPUL ȘI SARCINILE FUNCȚIILOR
Specialist principal/specialistă principală, Direcția resurse umane și suport juridic– 1 unitate
- Scopul funcţiei: Implementarea eficientă a politicilor și procedurilor de personal în vederea realizării optime a obiectivelor autorității publice, organizarea procesului de recrutare și selecție a personalului pentru posturile vacante în cadrul Agenției;
Sarcinile de bază ale funcției:
- Organizarea procesului de recrutare și selecție a personalului pentru posturile vacante în cadrul Agenției;
- Asigurarea activităților legate de evidența personalului din cadrul Agenției în conformitate cu legislația;
- Participarea la realizarea și implementarea în colaborare cu șefii subdiviziunilor Agenției a sistemului de evaluare a performanțelor profesionale ale angajaților;
- Participarea la realizarea măsurilor de inserție în muncă a angajaților Agenției;
- Desfășurarea evaluării nevoii de formare profesională a angajaților din cadrul Agenției, inclusiv în baza rezultatelor evaluării performanței profesionale a acestora;
- Elaborarea planului de dezvoltare profesională a personalului din cadrul Agenției și a structurilor aflate în gestiunea Agenției;
- Colaborarea cu prestatorii de servicii educaționale și partenerii de dezvoltare în vederea desfășurării programelor de formare profesională continuă.
Bibliografia:
Constituția Republicii Moldova;
Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
Codul administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Legea nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar;
Legea 155/2011 pentru aprobarea clasificatorului unic al funcțiilor publice;
Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcționarului public;
Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
Hotărârea Guvernului nr. 955/2023 cu privire la organizarea și funcționarea Agenției pentru Gestionarea Serviciilor Sociale cu Specializare Înaltă și reorganizarea unor instituții publice aflate în gestiunea acesteia;